Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2

Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 - Recenzija

Kada su u pitanju nastavci uspješnih pucačina, Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 predstavlja upravo onakvu vrstu evolucije kakvu volimo vidjeti. Formula iz prošle igre je blago unaprijeđena, a količina single player i multiplayer modova, mapa i customizacijskih opcija je povećana do impresivnih razmjera.

I dok će jednostavnost korištenja originalnog kvartera likova sa svake strane biti privlačna za one koji po prvi puta igraju Plants vs. Zombies: Garden Warfare, najveća atrakcija novog nastavka su šest novih i zanimljivih klasa koje dolaze sa svojim zabavnim sposobnostima. Sa strane ratobornih biljčica tako imamo Kernel Corn, klip kukuruza koji na stranu flore donosi nešto dugo priželjkivane teške artiljerije, dok je novi limun originalnog imena Citron njegova čista suprotnost te je fokusiran na obranu, zaštitu suboraca i bijeg iz problema. Magična ruža Rose nam je bila najzabavnija za igranje sa svojom sposobnosti usporavanja neprijatelja i pretvaranja istih u koze iako nam je trebalo dosta vremena da ju naučimo igrati.

Što se zombija tiče, tu je Super Brainz fokusiran na blisku borbu te Imp koji ima izuzetno malo životne energije no zato svakih par minuta može prizvati izuzetno moćne mechove. Naravno, za to prvo treba poživjeti dovoljno dugo. Najslabiji dodatak novoj postavi likova je definitivno Captain Deadbeard koji dolazi sa solidnim napadom na daljinu, no za ostatak njegovih sposobnosti postoje bolje alternative u drugim klasama, a njegovo se primarno oružje isto tako ne može mjeriti s konkurencijom.

Originalne četiri klase za sada nisu previše zastupljene u online mečevima i to iz vrlo dobrog razloga; osim healera, nema previše razloga vratiti se korijenima Plants vs. Zombiesa s obzirom da su nove klase puno fleksibilnije i zabavnije za igranje.

Općenito gledano, Garden Warfare 2 nije pretjerano susretljiv prema novim pridošlicama; umjesto pravih interaktivnih tutoriala svaka klasa ima samo kratak video bez ikakvih tekstualnih uputa ili dijaloga koji objašnjavaju kako najbolje koristiti dane sposobnosti. Dakle, ako nemate iskustvo igranja prvog dijela - sretno Vam bilo jer će prvih desetak sati online igranja biti jako grbavo, pogotovo zato što originalne četiri klase uopće nisu pokrivene već ionako šturim tutorialima.

Customziacija likova, tj. njihovog izgleda i sposobnosti putem kartica funkcionira prilično dobro i vuče vas na daljnje igranje Garden Warfare-a 2 isto kao što vas vuku i naslovi kao što su Team Fortress, Battlefield i Call of Duty. Valutu unutar igre je prilično lako zaraditi, tako da je kompletna virtualna ekonomija prilično poštena.

Uz već svaki standardni mod koji postoji u pucačinama od postanka svijeta, Plants vs. Zombies 2 dolazi i s nekim svježim i ništa manje zabavnim načinima igranja. Tu je na krvoločne biljčice fokusirana verzija vrlo kompetitivnog capture-and-defend moda Gardens and Graveyards koja nosi šaljivi naziv Herbal Assault, no daleko najzabavniji mod jest kooperativni Garden Ops koji na Vas baca valove neprijatelja te se od sada može igrati i u ulozi zombija pod imenom Graveyard Ops[/b

I dok je izuzetno zabavno otići online i upustiti se u kaotično ratovanje između 24 igrača, praktički svaki mod se može igrati i sa AI partnerima i neprijateljima te u kooperativnom split screenu. Da stvari budu još bolje, u maniri[b] Worms
serijala možete prilagoditi parametre svakog tima te primijeniti lude modifikatore kao što su beskonačna municija, dvostruka brzina ili luda fizika koja šalje likove put neba pri svakom udaru. AI je također prilično dobar, a jedina iznimka tom pravilu su Imp-ovi sa kojima muči muku, pogotovo na višim razinama težina na kojima umire dugo prije nego što uspije pozvati moćne mechove.

Osim razočaravajućih tutoriala, Garden Warfare 2 ima neke bezvezne kampanje na obe strane vječnog rata između flore i živih mrtvaca. Bezvezne u smislu da se s izuzetkom glavnih misija kampanje uglavnom svode na blago izmijenjene multiplayer modove, no na svu sreću, ostatak igre je itekako zabavan, a kampanje ako ništa drugo mogu poslužiti za vježbanje klasa kada vas već igra uporno odbija sama podučiti kako hendlati nove i stare likove.

Ispod svog ovog simpatičnog crtanog šarenila, Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 skriva ogromnu količinu modova i customizacijskih opcija u kojima možete uživati, bilo da igrate same uz pomoć i protiv umjetne inteligencije ili online sa pravim suborcima i neprijateljima. Zanimljive sposobnosti šest novih klasa će Vas zabavljati sedmicama, a iako igra nije pretjerano prijateljski nastrojena prema novim igračima, itekako je vrijedna učenja.

avatar
Odlicna recenzija svaka cast ! : )

8.2