Pozdrav, dobrodošli na Gamers!

Ovo je najveca balkanska zajednica za ljubitelje igara.

POSTANI GAMER! ili ugasi ovu reklamu :)

Forum Bullet World of Warcraft Bullet WoW Legion - Recenzija klasa - MELEE

Offline VendettaBIH
Avatar
l33t
Postova: 934

100 pregleda, 5 odgovora i 1 glasova
Napisano : 19.11.15 u 21:39



Dobrodošli u još jednu temu koja će se fokusirati/bazirati na recenziji klasa sa strane oficijalne stranice Blizzard Entertainmenta. U ovoj temi ću da pokrijem većinu promjena koje su zadesile melee(close combat/klase koje se bore iz blizine) u nadolazećoj ekspanziji pod imenom Legion/Legija. U temi možete naći prekopirane neke klase iz prošle teme gdje su se pokrile ranged/klase koje se bore iz daljine - bacaju magije, zbog toga što razne specifikacije u pojedinim klasama imaju mogučnost da se bore iz blizine a i daljine. Nadam se da ćete uživati u ovom serijalu!


Warrior (Arms / Fury / Protection)



http://eu.battle.net/wow/en/blog/19956928/legion-class-preview-series-warrior-11-11-2015

Arms - Sama po sebi ova specifikacija je dobro urađena, ali ima još prostora da se uradi da bude lagodnija, dinamičnija i zanimljivija za igranje. U ovoj ekspanziji mnogo toga u igri s Arms specifikacijom će zavisiti i varirati od izabranih talenata u talent drvetu, te će vaše rotacije zavisiti od istih. Njihova masterija je sada nova, i zove se Colossal Might a od nje će zavisiti sama magija Colossus Smash, da bi se njihova specifikacija odrazila na tematiku samog lika. Dodan "Titanic Might" u talent drvo, povećava vremensko trajanje Colossus Smasha za 200 %, ali smanjiva njegovu efektivnost. Titanic Might je pasivna, a ne aktivna moć. Arms specifikacija će generirati rage masteriju samo zasnivajući na automatskim udarcima oružja.

Fury - Ova specifikacija je već odavno poznata kao jedna od zanimljivih za igrati kada se priča o Warrior klasi, jer po samom izgledu nosajući 2 gorostasna mača/sjekire/malja na leđima izgleda previše da bi neko mogao odoliti ovoj specifikaciji. Kao i kod Arms specifikacije, oni će dodati novi arsenal u talent drvo, gdje će se Vaša rotacija zasnivati o pravilnom odabiru arsenala moći. Kao i Arms, većina rage masterije generisat će se putem automatskog udarcem oružja i pojedinim moćima, a cilj ove specifikacije će biti da se dođe do 100 % Rage masterije gdje će se aktivirati "Rampage", i tada ludnica počinje. Sve u svemu, "Enrage" je najavljen kao dosta pojačana moć, povećavajući Vašu brzinu udaraca za 2x (uduplo).

Protection - Protektivna specifikacija je odličje svakog ratnika (Warrior klase), pa zbog toga Blizzard Entertainment želi da ugladi sve što se tiče ove specifikacije. Shield Barrier je našao svoju zamjenu a to je Ignore Pain, nova moć koja masivno smanjuje štetu koju Vaš karakter trpi, i također može da se primjeni u raznoraznim rotacijama, i nije ovisan o drugim moćima, za razliku od pojedinih moći u ovoj specifikaciji. Ova specifikacija generira svoju rage masteriju kroz primanje udaraca / štete, iako oni ne primaju mnogo štete, već većinu udaraca blokiraju ili preusmjere, što je i sama čar ove specifikacije koja se pokazala kao veoma flexibilna u PvE ali i PvP u prošloj ekspanziji. Shield Block povećava 30 % štete koju nanosite sa Shield Slam moći.

Paladin (Holy / Protection / Retribution)



http://eu.battle.net/wow/en/blog/19955661/legion-class-preview-series-paladin-10-11-2015

Holy - Holy specifikacija je sama po sebi poznata među healerima kao ona što se fokusira na healanje jednog karaktera, a onda prebacivanje fokusa na drugog i tako heala pojedinačno, ali više nego efikasno i moćno. Ovaj put dodaju novu masteriju koja se zove Lightbringer, a healuje sve igrače u vašem partiju/raidu koji su blizu Vas dok healate ili bacate bilo kakve moći koje troše holy masteriju. Ovo će biti popraćeno s mnoštvo Aura koje su već odavno predstavljene u Paladin klasi, a i povratak samog Light of Dawn-a koji će biti veoma važan za vašu rotaciju i proccanje healova pojedinačnih meta. Također dosta toga je urađeno u vidu talent drveta koji će omogučiti Holy specifikaciji da napravi štetu/dmg ukoliko je potrebno da se Holy izvodi kao ofanzivna klasa (?). Ukoliko se članovi Vašeg partija ili raida nalaze u kritičnom stadiju u vidu HP-a, možete da žrtvujete svoj postotak HP-a da bi njih rapidno/brzo nahilali/izliječili. Holy Power je ovaj put uklonjen da bi forsirao igrače da se fokusiraju na manu, i samu upotrebu iste, koristeći je pametno i štedeći je za rotacije u raznoraznim situacijama. Dodana je pasivna moć u vidu Lightbringera, koja će povećati tu samu masteriju za 24 %, i koja će zavisiti koliko ćete healati u odnosu koliko je Vaša meta(target) udaljena od Vas ili Vašeg Beacon of Lighta(statue). Sviđa mi se sama kustomizacija ove specifikacije, i mislim da će biti realno izvodiva u vidu oba PvE i PvP combata(borbe).

Protection - Ova specifikacija je već toliko blizu urađena svojoj samoj tematici u vidu klase, da je u suštini već "to-to". Glavna promjena kod ove specifikacije je to što su uklonili Holy Power kao masteriju, koja u biti i nije baš bila od koristi u ovoj specifikaciji, i samo par moći je zavisilo od nje kada gledamo Protection korištenje u oba smisla PvE-a i PvP-a. One moći koje su zavisile od korištenja te bivše masterije Holy Power-a, sada imaju cooldown(hlađenje, vremenski period koji treba da se čeka da bi se ponovno moć mogla iskoristiti) bez limitacija na iste. Kao defanzivna moć World of Glory je sada samo upotrebljiva na samome sebi kao karakteru, bez mogučnosti da se iskoristi na vašeg prijatelja(alijansu vašu/party/raid) - čisto da bi napravili PvE/PvP malo zanimljivijim, tj. interesantnijim za kontroliranje i manipulisanje. Hammer of Righteous je zamjenjen sa novom moći iz talent drveta, a to je Blessed Hammer, koji ima 2 charge-a(korištenja, koja se pune svake 3 sekunde.) Bacite "blagoslovljeni čekić" na Vašeg neprijatelja koji pravi štetu baziranu na Holy aspektu. Sve u svemu, bez puno promjena, specifikacija koja mi nije baš draga ali ću je imati u vidu probati iz razloga što posjedujem paladina.

Retribution - Blizzard Entertainment je najavio par promjena što se tiče ove specifikacije, i njene same borbe iz blizine. Iz samog razloga jer je Retribution Paladin imao prevelik arsenal spellova/moći koje su se bacale iz daljine, da su se ljudi koji su koristili tu specifikaciju osjećali kao da su casteri/ranged/bacači spellova, a ne zapravo klasa/specifikacija koja se bori iz blizine i zavisi od toga koliko je Vaš neprijatelj blizu. Dodana je nova moć, Blade of Justice (uz još nekolicinu dodanih talenata) koji će kako Blizzard nalaže "mnogo" uticati na samu igru s Retribution Paladinom. Ali to nije sve, jer za razliku od dvije gore navedene specifikacije, ova će se nastaviti koristiti s Holy Powerom, koristeći je kao snažnu masteriju od koje će zavisiti njihova rotacija i sam iznos štete/dmg-a. Sve u svemu, prezadovoljan sam promjenama koje su izložili što se tiče Retribution specifikacije, jer sam u Warlords of Draenor i sam digao ruke od njih, jer nisu bili zanimljivi nit' interesantni za upotrebu u PvP-u.

Death Knight (Blood / Frost / Unholy)



http://eu.battle.net/wow/en/blog/19955663/legion-class-preview-series-death-knight-10-11-2015

Blood - Već odavno najvažnije i najpotrebnije moći u ovoj specifikaciji su predstavljene i dobro objašnjene i primljene na znanje. Svaka važna moć u ovoj specifikaciji sada bolje leži i lakše se manipuliše uz izvedivost boljih rotacija s mogučnosti boljeg preživljavanja, jer se većina vrti oko toga u ovoj specifikaciji. Death Strike se sada koristi Runic Powerom umjesto Rune-a, s toga će Vam biti malo kompleksnije korištenje i generisanje istog, te ćete malo više razmišljati prije upotrebe istog u prazno. Ovo daje Runic Poweru veoma veći značaj kod generisanja istog. Umjesto "Rune Tap", pozicionira se "Bone Shield" da bude prvi izbor za Death Strike, kako bi se bolje uklopio u samu tematiku Blood specifikacije, a i same klase Death Knighta. Blood Strike sada generiše dodatni Runic Power pored standarne količine generisane za potrošnju Rune. "Bonestorm" u talent drvetu, instant/odmah iskoristivo s 1 minutom/60 sekundi cooldown/hlađenja na magiji, a generiše 15 Runic Powera po sekundi! 15 RP/PS. Kako stojite blizu Vašeg neprijatelja, činite mu minorni/mali damage/štetu i healate/liječite sebe za 1 % od Vašeg maksimalnog HP-a/života po sekundi.

Frost - Sama mehanika i izvođenje ove specifikacije je glatko urađena u ovoj i prijašnjoj ekspanziji, pa iz navedenih razloga neće biti nekih značajni promjena koje bi napravile utjecaj na samu igrivost ove specifikacije u PvE/PvP borbama. Blizzard Entertainment je najavio kako je našao samo mali prostor za izmjenu što se tiče manipulisanja u pasivnoj moći Killing Machine koja utiće na samu generalnu rotaciju većine Frost karaktera. Dok automatski critical strike koji ovaj spell/moć proizvodi se čini u prvu ruku odličan nekad je bolje da se uštedi njegov sam procc/uključivanje zbog štednje resursa/masterija koju Vaša specifikacija koristi za izvođenje nekih osnovnih rotacija u veoma kratkom vremenskom periodu, jer Vaš damage/šteta trpi i opada nakon određenog vremenskog perioda, te nije moguća za održavanje, jer npr. morate čekati Obliterate/Frost Strike, itd. Killing Machine kao pasivna moć sada samo djeluje na Obliterate, i koristeći je pametno (proccanjem) može dosta uticati na samo izvršavanje Vaše rotacije."Glacial Advance" dodan u talent drvo, koristi 1 RUNE a hlađenje/cooldown na spell/moć iznosi 12 sekundi. Izbija mnoštvo ledenih šiljaka iz zemlje koja čine damage/štetu prema Vašem neprijatelju(ima) ukoliko se nalaze u blizini same erupcije.

Unholy - Čak i sama kompanija Blizzard Entertainmenta u izmjenama su rekli da je ova specifikacija dobila najveće promjene što se tiče mehanike igre i samog izvođenja rotacija za razliku od Frost/Blood specifikacija. I dalje žele da Unholy specifikacija ostane ona koja će najviše zavisiti od diseasa/bolesti/infekcija koje ste ostavili na Vašem neprijatelju bacanjem određenih moći/dotova, i sam Vaš damage/šteta će zavisiti od održavanja istih. Također su primjetili da Festering Strike nema više toliki značaj u izvršavanju rotacije s upotrebom istog, te su obavili sam redizajn mehanike ove moći, te kako će djelovati u igri to samo možemo čekati prvi gameplay sa Unholy-em, ali su najavili da će biti od velikog značaja u svim rotacijama Unholy specifikacije. "All Will Serve" dodan u talent drvo, a to je moć koja Vam dodjeljuje još jednog peta/miniona/ljubimca koji će biti uz Vas, tako da ukoliko ste se odlučili na Unholy specifikaciju zbog bivšeg peta/ljubimca kojeg je imao (GHOULA) sada možete uživati uz 2!

Rogue (Assassination / Outlaw / Subtlety)



http://eu.battle.net/wow/en/blog/19955666/legion-class-preview-series-rogue-12-11-2015

Assassination - Ne postoji specifikacija u ovoj klasi da bolje opisuje samu tematiku i priču ove klase od Assassination Rogue-a. U ovoj ekspanziji pokušat će još više približiti samu fantaziju kako bi rogue trebao izgledati sa samom specifikacijom Assassination rogue-a. Od ove ekspanzije, ovo je jedina specifikacija u Rogue klasi koja će imati pristup otrovima/poisonima i krvarenjima/ranama/bleedsu što je iole nova stvar i nešto veoma novo i na jednu ruku upitno u WoW-u, jer od početka sve tri specifikacije su imale pristup istima, iako nisu bili toliko vitalni za izvršavanje rotacija, osim pojedinih bleedsa/rana naravno. Venomous Wounds sada se aktivira u zavisnosti od rotacije/manipulisanja samih otrova i krvarenja (poisons&bleeds), da bi to uklopili u samu kompaktniju igrivost ove specifikacije. Već od same kreacije ove specifikacije, ona je glavna u izgradnji kombinacionih (combo pointsa) poena koji su vitalni u svim rotacijama, i samo manipulisanje istih čini dobrog Rogue-a, bio to PvE ili PvP combat/borba. Mutilate je sam od sebe dobro kompaktan s ovom specifikacijom, ali Seal Fate treba doradu na kojoj će se poraditi. "Elaborate Planning" dodan u talent drvo, pasivna moć/spell, a daje da svi finishing/završni spellovi/moći čine 20% više dmg/štete u vremenskom periodu od 4 sekunde.

*** Combat - Ova specifikacija je uklonjena/izbrisana u toku ove ekspanzije.

Outlaw - Ova specifikacija se baš i ne uklapa u samu klasu i njenu tematiku ni priču, zasniva se na onima koji ne prate red i zakon, te ga zaobilaze u širokom luku, a neki ga vežu s tematikom pirata/gusara zbog samih spellova/moći koje su nagovještene. Outlaw specifikacija će izbjegavati stealthove/vanish-e, već će se boriti face-to-face, kao neki tip Warriora ali u Rogue klasi? Ne može se puno reći o samoj specifikaciji, jer je nova, ali su najavili da će se boriti u prvim redovima i da neće zavisiti od stealtha/nevidljivosti.

Subtlety - Kao i cijela tematika ove klase, ova specifikacija se najviše zasniva na njihovom generalnom spellu/moći STEALTH koja daje permanentnu nevidljivost dok god ne primate nikakav izvor dmg/štete. Oni su pravi majstori stealtha, i njihova cijela rotacija se zasniva na upotrebi i manipulaciji istog. Ovu ekspanziju, subtlety specifikacija će se još više zasnivati na upotrebi stealtha, te manipulisanju neprijatelja i samom pristupu korištenja spellova/magija iz stealtha. Nova verzija Shadow Dance magije/spella sada dopušta rotaciju i izbijanje iz stealtha u stealth po vašoj želji/rotaciji. Shadowstrike sada povećava mobilnost kada se koristi iz stealtha, i daje mnogo lakši pristup ostalim spellovima i lakšem uklapanju same rotacije. Da bi se napokon nakon ovoliko godina pričalo o Shadow magiji u Rogue klasi, sada se napokon može iskoristiti korisno u ovoj specifikaciji. Dodan je novi spell/magija koja se zove Nightblade, a dodaje shadow damage/štetu (periodičnu). Relentless Strike dodan u talent drvo, pasivna magija/spell koja vam daje 40 energije kada iskoristite stealth! Ja mislim da će ovo vratiti draž i čar same specifikacije koja je bila i PREVIŠE zapostavljena u prijašnjim ekspanzijama, pogotovo Warlords of Draenoru. Yay!

Hunter (Beast Mastery / Survival / Marksmanship)



http://eu.battle.net/wow/en/blog/19911277/legion-class-preview-series-hunter-09-11-2015

Beast Mastery - Ova specifikacija je sama po sebi već dovoljno uglađena i urađena, te nema tu nešto previše mjesta da bi se usavršila, ali su se pojedine moći/spellovi malo doradile(li) kao i pojedini talenti, zbog lakšeg koordinisanja u talent drvetu i lakše upotrebe spellova/moći u Vašim rotacijama. U prijašnjoj (sadašnjoj WoD) ekspanziji, cijelo vrijeme ste se fokusirali na Cobra Shot i spammanjem istog, ostajući bez vremena da kontrolišete i manipulišete Vaše ljubimce/petove, što ne bi trebalo da se odrazi na ovu specifikaciju, jer bi sama tematika ovog specc-a trebala da se vrti oko petova, cijelo vrijeme. Dire Beast je sada osnova Beast Mastery-u, omogučavajući vam da konstantno stvarate petove/ljubimce koji generišu/stvaraju focus(generalnu masteriju) za Vas iz svakog udarca/štete/dmg koji naprave. "Way of the Cobra" je dodan u talent drvo, a djeluje kao pasivan spell/moć, ona daje 5% više štete/dmg na Cobra Shot za svakog Vašeg peta koji Vam je aktivan, što više ljubimaca to više dmg/štete.

Survival - Survival specifikacija nije našla neko svoje "JA" i svoje mjesto u ovoj klasi već par ekspanzija, teško da je bila raspoznatljiva u mnoštvu drugih, pa je došlo i do nekih drastičnih promjena koje su iznenadile (pozitivno) mnoštvo World of Warcraft igrača. Survival specifikacija je sada MELEE, tako da se bavi borbom iz blizine (isključivo) a ne sa: lukom, samostrijelom, puškom, itd. Survival je jedina specifikacija u ovoj ekspanziji koja će imati koristi od traps-a (zamke), dok će druge specifikacije u ovoj klasi imati mogučnost CC (crowdcontrol-kontrola grupe/karaktera) i AoE štete/dmg (Area of Effect - Područje na kojem spell/moć djeluje i pravi štetu/dmg). Survival specc će usporavati (snare-ovati) i praviti periodičnu štetu putem krvarenja (bleeds-a), a borit će se uz pomoć njihovog ljubimca u borbama iz bliskog kontakta. Nemaju direktnu kontrolu manipulacije focusa (njihove generalne masterije za korištenje spella/magija), ali će koristiti Moongoose Bite za održavanje štete/dmg i generisanje istog. "Snake Hunter" dodan u talent drvo, Instant Cast vrsta magije/spella koja neće zahtjevati vremenski interval da bude spell pozvan/dovršen. Daje vam 3 charge-a na Moongoose Bite, a vremenski period hlađenja/cooldowna je 60 sekundi/1 minuta.

Marksmanship - MM kao specifikacija koja također nije bila unikatna, i specifična tokom svih ovih eskpanzija dobila je drastične promjene. Kao dodatak draži i zanimljivosti u ovoj specifikaciji je dodan aspekt tog nekog vuka samotnjaka, i te vrste igre. Tematika se vrši da vi preživljavate na Vašu odgovornost, i ovisite o Vašem iskustvu i dobrom poznavanju borbe i spellova/magija. Marksmanship nema pristup petu/ljubimcu, a glavni izvor za generisanje focusa će biti Arcane Shot, a za one koji su u prijašnjim ekspanzijama uživali igrajuči Survival specifikaciju, mnoštvo spellova/magija je sada prebačeno u Marksmanship spec, kao što su Black Arrow i Lock and Load. "Novi" spell dodan u talent drvo, Lock and Load. Pasivna magija/spell, a dodaje eksplozivni vrh/sadržaj na Vaš "Aimed Shot" koji implicira vatrenu štetu/dmg na Vašu metu i sve koji se nalaze 4 jarde oko nje. Vaši udarci iz daljine imaju 5 % šanse da aktiviraju Lock and Load, aktivirajući ga daju vam da Vaša dva slijedeća udarca/magije/spella ne koštaju apsolutno ništa focusa, i da su instantnog tipa.

Napomena!

* Class Preview / Recenzije Klasa nisu potpuno urađene do kraja, i naravno da će biti promjena, koje će se skladno updejtovati/editovati na ovoj temi, s moje strane ili strane drugih moderatora.

* Recenzije nisu PROFESIONALNO urađene, pod profesionalno mislim da je urađena svaka magija/spell do kraja, sami postotci i cooldown svakog spella koji je popravljen, itd itd.

* Ova recenzija daje "samo" informacije o klasama i njihovim specifikacijama, te kako bi one u praksi trebale izgledati u novoj ekspanziji Legion, koja već kuca na vrata 

* Monk će biti naknadno dodan.

Svaka kritika, konstruktivan komentar je dobrodošao!

Aferim!



1# Post editovao VendettaBIH datuma 19.11.15 u 21:41:14
2# Post editovao VendettaBIH datuma 20.11.15 u 09:57:37
3# Post editovao VendettaBIH datuma 20.11.15 u 09:58:10
Offline 21asylah
Avatar
camper
Postova: 2480

Imam osjecaj da za druida spremaju nesto masno, zato i jeste na kraju. #Feralhybridream
Gamers.ba
Avatar
Rank 0

Offline VendettaBIH
Avatar
l33t
Postova: 934

21asylah je napisao/la:
Imam osjecaj da za druida spremaju nesto masno, zato i jeste na kraju. #Feralhybridream
Ima na drugoj temi, za ranged sam ubacio (prekopirat ću ovdje također), samo što raja ne vidi jer ne lista podforume 

Offline 21asylah
Avatar
camper
Postova: 2480

VendettaBIH je napisao/la:
Ima na drugoj temi, za ranged sam ubacio (prekopirat ću ovdje također), samo što raja ne vidi jer ne lista podforume 

Moj error. 


#feralhybridream is ded  ::Baww::
Offline MageGFX
Avatar
l33t
Postova: 953

Zaboravio si huntera ubacit, to jest survival huntera, jer je on takode melee od pocetka navedene ekspanzije.

Jedva cekam da izade ekspanzija, da dobijem artifical weapons za DK-a
Offline VendettaBIH
Avatar
l33t
Postova: 934

MageGFX je napisao/la:
Zaboravio si huntera ubacit, to jest survival huntera, jer je on takode melee od pocetka navedene ekspanzije.

Jedva cekam da izade ekspanzija, da dobijem artifical weapons za DK-a
Također je na drugoj temi gdje je ranged, nekako mi sama tematika te klase spada u ranged, ali će biti prekopirana ovdje iz navedenih razloga 

Artifact Weapons će biti prejaki ako budu ovakvi kakvi se predstavljaju, a Feral cat forma je prejaka!
Na vrh
Odgovori