Pozdrav, dobrodošli na Gamers!

Ovo je najveca balkanska zajednica za ljubitelje igara.

POSTANI GAMER! ili ugasi ovu reklamu :)

Forum Bullet World of Warcraft Bullet WoW Legion - Recenzija klasa - RANGED

Offline VendettaBIH
Avatar
l33t
Postova: 934

171 pregleda, 14 odgovora i 0 glasova
Napisano : 11.11.15 u 23:12



Odlučio sam se da napravim mini projekat koji će pratiti najnovije recenzije za nadolazeću ekspanziju, Legion, koja će sa sobom promjenuti većinu klasa koje su trenutno veoma teške za upotrebu u samom Warlords of Draenoru. Ova tema pratit će sve RANGED klase, to jeste one klase koje se udaraju većinom iz daljine, iako će pojedine specifikacije imati promjene pa će biti fokusirane na melee combat, to jeste borbu iz blizine. Znam da neću vizuelno imati mogučnost sve da vam prikažem i prevedem tonu spellova i tekstova sa postotcima, ali ovo će vam biti suma sumarum mali guide u najnoviju World of Warcraft ekspanziju! Sav tekst je pisan sa strane mene, i relativno neki trud i vrijeme su uloženi!


Hunter (Beast Mastery / Survival / Marksmanship)



http://eu.battle.net/wow/en/blog/19911277/legion-class-preview-series-hunter-09-11-2015

Beast Mastery - Suma sumarum, ostaje po tematici poznat da se temelji na više petova, ovaj put što je više petova aktivno / nastakano povećava Cobra Shot za 5 %, što će po meni biti OP ali hunteri su OP već od MoP-a tako da se nemamo tu šta žaliti 
Survival - Što je mnoštvo ljudi iznenadilo je to da je spec melee spec postao, to jeste ne koristi se strijela/puška/samostrijel već oružja iz bliske borbe (noževi,mačevi,sjekire,maljevi itd.)
Marksmanship je postao vuk samotnjak, zar nije oduvijek i bio? To je specifikacija talenata koja se fokusira na vještinu samog charactera bez upotrebe petova/ljubimaca - neko se pronalazi u tome, i to poštujem, a neko voli da mu tigrica hoda pored noge i ujeda nevin narod 

Priest (Holy / Shadow / Discipline)


http://eu.battle.net/wow/en/blog/19941176/legion-class-preview-series-priest-09-11-2015

Holy Priest - Naravno potrudili su se da dodaju arsenal novih spelova koji će dodati tu neku čar i asortiman holy specifikacije, koja je dosta izostavljena i u PvE i u PvP po mom mišljenju jer je previše bila monotono urađena. Dodana je Holy Forma koja traje 30 sekundi, odlično!
Shadow Priest - Specifikacija koja je bila veliki problem za korištenje u pojedinim ekspanzijama World of Warcrafta zbog same egzekucije spellova/magija i pojedinih vrsta DOT-ova, bila je zaobilažena. Mogu slobodno da kažem da su dobili jednu od najvećih i najboljih promjena u nadolazećoj ekspanziji. Dodali su novi resurs, to jeste masteriju na koju će se prebaciti Shadow Priest u svom talent-drvetu, a sada Shadow Priest koristi Insanity/Ludost umjesto mane, i ukoliko Insanity dostigne 100 % - Shadow Priest se prebacuje u još mračniju i jaču void-formu koja mu daje novi arsenal spellova/magija koje će da sravne neprijatelja. On ne može da ostane u toj voidformi vječno, ali može da se manipuliše kako se Insanity dobija. Nadam se da će samu vizualizaciju tog spella dobro odraditi, da se osjećamo moćno pri toj metamorfozi.
Discipline - specifikacija, "meh" samo dodali još štitova i magija koje štite ally, treba vam mini tenk da počnete dps pravit 
Sve u svemu, priest VRH odrađen, overhyped? Ok, ok.

Mage (Arcane / Fire / Frost)



http://eu.battle.net/wow/en/blog/19941177/legion-class-preview-series-mage-09-11-2015

Arcane -ova koji su većinom korišteni u PvE vrsti igre, dodali su resurs koji će se nalaziti ispod mane, a to je Arcane Charge. Sada koriste i Mastery, koji ukoliko dođe do maximuma povećava Arcane Charge jačinu. Kako povećavate mastery, tako imate veću kontrolu nad željenom rotacijom i naravno veći vam je damage output.
Fire - Kladim se da Hansol obožava ovaj notes! Inače su stavili veći mobilitet i kontrolu rotacije, možete lakše da kontrolišete fire-heat managment bez da se brinete ukoliko ste iskoristili moć koju niste htjeli a da pri tome gubite višak heata. Dodan je Combustion, bit će ili veliki / ogroman damage ili će vas ukopati još više sve zavisi od vas kako ćete izvesti samu moć i njenu rotaciju, tako da pazite se dobro i naučite svoju specifikaciju!
Frost - uklonili su Frostfire bolt jer nije imao logike, sve je više ličio i djelovao kao frostbolt, a sada se cijela rotacija vrti oko Frozen Orba i Ice Lance managmenta, sve u svemu frost mage ostaje isti, jednostavni pakao za one koji mrze CC(crowd control), sve u svemu nisu previše htjeli da diraju i stavljaju nove spellove već su samo popravili spec.! LIKE!

Warlock (Affliction / Demonology / Destruction)



http://eu.battle.net/wow/en/blog/19955662/legion-class-preview-series-warlock-10-11-2015

Affliction - Ovu tipu već znate ukoliko igrate WoW već duži niz godina, on se zasniva na DOTS, to jeste pojedinim spellovima koje služe kao tačke na igraču koje oduzimaju periodičan dmg/štetu. Hoće da tako ostane, i da se na tome zasniva ova specifikacija. Bez drastičnih promjena, samo su pojačali većinu DOT-ova, a hoće da sekundarni spellovi budu castani/prizivani.
Demonology - Demonologija, kao i što sama riječ kaže se bazira na skupinu ili veći broj demona prizivan od strane mračnog čarobnjaka(warlocka) koji napadaju neprijatelja, znači tu je arsenal i mnoštvo moći da stvori što više demona koji će napraviti DMG/štetu na određenog neprijatelja, kao što je spell koji poziva puno impova (malih demona) koji se zalete na neprijatelja, jadničak  Sve u svemu dodali veći DMG i zasnivanje na rotaciji određenog demona.
Destruction - Više se ne koristi Burning Embers za castanje većih spellova već Soul Shards. Ne samo da se mjenja samo to kod warlocka, već hoće da vrate Soul Shardove kao primarni resurs warlocka kao u starom WoW-u, u pravu su! Npr. Chaos Bolt zahtjeva 2 soul sharda sada  Spell Demonfire - 15 kugli u 3 sekunde ispali, masivna šteta...bit će ludnica odbraniti se od ovog bursta!

Shaman (Elemental / Enhancement / Restoration)



http://eu.battle.net/wow/en/blog/19955664/legion-class-preview-series-shaman-11-11-2015

Elemental - Elementali sami su po sebi već dosta urađeni i mogu da se slobodno koriste u PvE/PvP bez mnogo žalbi i kritika, pa su zbog toga developeri iz Blizzarda odlučili da se posvete popravljanju grešaka u datoj specifikaciji. Koristeći Lava Bolt, Chail Lighting, Lighting Strike generujete Maelstorm koji ćete iskoristiti za shockove (vrsta spellova) i earthquake, ali ovaj put oni uklanjaju cooldown sa shockova zbog toga što koriste zadani resurs. Njihova masterija je Elemental Overload, ponovno jer Molten Earth nikad nije vodu pila..Znači shockovi su sada puno lakši za manipulisati. Dodan je Maelstorm totem, koji će napadati vaše neprijatelje 30 sekundi, za svaki napad će vam generisati Maelstorm koji koristite za šokove, itd.
Enhancement - Prilično ostaje isti, žele da ostane baziran na istoj tematici tog nekog ratnog čarobnjaka koji bi se udarao iz blizine, znači da bude kao battle mage neki, hoće da postaknu što veću interakciju s neprijateljem u blizini. Dodan fin novi spell koji razdvaja zemlju i pomjera neprjiatelje i pravi dodatan dmg.
Restoration - Ostaje prilično isti iako se neće bazirati na spamanju Chain Heala kao što se prije to dešavalo, jer će ovaj put biti solo healing također upotrebljen u praksi.

Druid (Balance / Feral / Guardian / Restoration)



http://eu.battle.net/wow/en/blog/19956929/legion-class-preview-series-druid-12-11-2015

Generalno, druidima se dodaju Affinity koji možete odabrati za svoju specifikaciju u talent drvetu. Svaki affinity će imati svoj pasivni bonus koji će dodavati igraču.

Balance Affinity: Astral Influenca - Povećava mogučnost bacanja spellova na još 5 jardi udaljenosti, svih spellova,mogučnosti i udaraca (načina).

Feral Affinity: Feline Brzina - Povećava movement speed/brzinu hoda-kretanja za 15 %.

Guardian Affinity: Debelo Krzno - Smanjuje sav dmg/štetu što primate za 10 %.

Restoration Affinity: Yserin Poklon - Konstantno hila druida ili vašu alijansu (vaš party) dok je druid na 100% health percentage. Pun HP samo znači.

Affinity su temporarni a ne permanentni(stalni) buffovi za razliku od Heart of the Wilds.

Balance - Totalno novi redizajn ove specifikacije kako bi se pružila vialna PvP/PvE specifikacija. Umejsto Eclipse Bar totalno novi Astral Power se koristi, koji će se puniti i trošiti kao resurs. Balance specifikacija će se fokusirati/bazirati/vrtiti oko DOTova kao npr. Affliction Warlock ili Shadow Priest, koji moraju da održavaju DoTove na igraču koji skidaju periodičan DMG/ŠTETU da bi napravili dobru štetu/dmg.
Feral - Generalno ništa posebno se ne mjenja, osim toga što žele da urade dodatnu kustomizaciju to jeste da Ferali imaju veči odabir i arsenal spellova/moći koji mogu da koriste. Savage Roar je sada opcionalan, možete da ga odabarete u talent drvetu a i ne morate. Jagged Wounds - Rip, Rake dijele normalan damage/štetu ali u 33 % manje vremena.
Guardian - Ovo je bila specifikacija s najviše dodge/odbijanja udaraca u eks. Hoće da se fokusiraju na to da bude klasa sa najviše survavibility, znači s najviše preživljavanja - ipak je to medo. I naravno da se fokusiraju na restoraciju također to jeste samo hilanje/nadopunjavanje healtha/života/energije.
Restoration - Ostaje većinom isti, hoće da se fokusira na healanje tokom vremena, to jeste periodično (DOTS). Oni nisu znači healeri koji castaju healove, kojima treba 3 sekunde da bace neki spell ali nahilaju 100,000 već tokom 10 sekundi oni nahilaju 300,000 ali po 10,000 po sekundi itd itd itd. Bez drastičnih promjena.



Tema će biti editovana skladno sa novim patchevima, recenzijama ranged klasa, i sličnog. Nadam se da sam nekoga informisao i nadam se da ste pronašli baš ono šta ste i tražili u ovoj temi! Nije napisano profesionalno već više amaterski. No hate, mastrubate!

Aferim!
1# Post editovao VendettaBIH datuma 12.11.15 u 10:10:03. Razlog: Nova klasa - Shaman
2# Post editovao VendettaBIH datuma 12.11.15 u 10:14:44
3# Post editovao VendettaBIH datuma 12.11.15 u 10:20:45
4# Post editovao VendettaBIH datuma 12.11.15 u 10:21:47
5# Post editovao VendettaBIH datuma 12.11.15 u 10:23:29
6# Post editovao VendettaBIH datuma 14.11.15 u 11:54:00
7# Post editovao VendettaBIH datuma 15.11.15 u 16:48:19
Offline Demonijak
Avatar
l33t
Postova: 2352

Aferim tebi na temi 
Gamers.ba
Avatar
Rank 0

Offline VendettaBIH
Avatar
l33t
Postova: 934

Demonijak je napisao/la:
Aferim tebi na temi 
Da se malo informišu bivši WoW-eri  !
Offline bratski
Avatar
nap
Postova: 113

Hvala na temi :D

po meni bit ce interesantno ovo za huntera.. kolko sam skonto u talentima ce moc birat : da ima peta i strijele xD u drugom da bude kao sa sjekrirama , a u trecem da bude kao sam bez peta xD
Offline VendettaBIH
Avatar
l33t
Postova: 934

bratski je napisao/la:
Hvala na temi 

po meni bit ce interesantno ovo za huntera.. kolko sam skonto u talentima ce moc birat : da ima peta i strijele xD u drugom da bude kao sa sjekrirama , a u trecem da bude kao sam bez peta xD
Tako je, iako sam ja malo ružno to sročio i objasnio nadam se da su pojedini shvatili, baš je tako 
Offline ShOoRtY
Avatar
HaxXor
Postova: 4743

Ovo sto rade sa Disc Priestom, tj izbacuju PW:S i od sad ce hilati pomocu onog novog Atonement sistema, tj preko dps-a mi nije nesto previse drago, bas je bilo cool bacat shildove svima redom. Bio je unique healer sa absorbima iako nije uvijek bio na vrhu healing liste na kraju raida, ali je bio zakon, RIP, definitivno ce biti upamcen kao hiler bez kojeg se LK nije mogao preci.  

Dok ovo sto rade sa Shadow je odlicno, ionako je imao previse problema sa manom kako god da ga igras, ovaj sistem bi trebao biti mnogo bolji.

Ostalo je sve pu$$y classe, sto ne bih da komentarisem.  
Offline VendettaBIH
Avatar
l33t
Postova: 934

ShOoRtY je napisao/la:
Ovo sto rade sa Disc Priestom, tj izbacuju PW:S i od sad ce hilati pomocu onog novog Atonement sistema, tj preko dps-a mi nije nesto previse drago, bas je bilo cool bacat shildove svima redom. Bio je unique healer sa absorbima iako nije uvijek bio na vrhu healing liste na kraju raida, ali je bio zakon, RIP, definitivno ce biti upamcen kao hiler bez kojeg se LK nije mogao preci.  

Dok ovo sto rade sa Shadow je odlicno, ionako je imao previse problema sa manom kako god da ga igras, ovaj sistem bi trebao biti mnogo bolji.

Ostalo je sve pu$$y classe, sto ne bih da komentarisem.  
Don't hate huntards, mayne 
Offline Frisk
Avatar
pr0
Postova: 4970
novinar
Neka oni napucavaju ove, a mog Paladina nista. Unesite nam malo radosti u zivot  
Offline 21asylah
Avatar
camper
Postova: 2480

Frisk je napisao/la:
Neka oni napucavaju ove, a mog Paladina nista. Unesite nam malo radosti u zivot  
Izbacuju polako sve, nisu sve jos izbacili.




CANT WAIT FOR FERAL. KITTYFTW.
Offline xpally
Avatar
nap
Postova: 1042

http://eu.battle.net/wow/en/blog/19955661

Kao i zadnjih godina držat ću se prot/ret paladina, a što se tiće holy paladina ove promjene nisu toliko zanimljive, dok prot prot pally će biti veoma zanimljive, jedva čekam da vidim to ingame kako će izgledati i raditi, vjerovatno će se još ovoga promijeniti nakon sto beta bude online i testovi pocnu.


Nemoj se nešto ljutiti, samo sam želio da dodam paladine na tvoju listu.

Indepth možete procitati na linku iznad, ukoliko nađem vremena ću napisati koliko ove promjene znace specovima.

Uzivajte.
1# Post editovao xpally datuma 12.11.15 u 08:20:07
Offline VendettaBIH
Avatar
l33t
Postova: 934

xpally je napisao/la:
http://eu.battle.net/wow/en/blog/19955661

Kao i zadnjih godina držat ću se prot/ret paladina, a što se tiće holy paladina ove promjene nisu toliko zanimljive, dok prot prot pally će biti veoma zanimljive, jedva čekam da vidim to ingame kako će izgledati i raditi, vjerovatno će se još ovoga promijeniti nakon sto beta bude online i testovi pocnu.


Nemoj se nešto ljutiti, samo sam želio da dodam paladine na tvoju listu.

Indepth možete procitati na linku iznad, ukoliko nađem vremena ću napisati koliko ove promjene znace specovima.

Uzivajte.
Naprotiv hvala ti na konstruktivnom komentaru i želji da se uključiš u projekat, znam da si razvaljivao palu u wrathu, tako da ono - feel free 

Mislio sam za melee napraviti posebnu temu da ne bude previše duga ova, ko će to čitat 

Hvala još jednom!
Offline xpally
Avatar
nap
Postova: 1042

Anyway ko god igra jos uvijek neka me doda 

Ikspali#2571

Nisam nešto pretjerano aktivan ali udjem tad i tamo da uradim achivment/farmam mounte.
Offline VendettaBIH
Avatar
l33t
Postova: 934

xpally je napisao/la:
Anyway ko god igra jos uvijek neka me doda 

Ikspali#2571

Nisam nešto pretjerano aktivan ali udjem tad i tamo da uradim achivment/farmam mounte.
Evo ja ću te upravo dodati!  Frameless.

Nisam ni ja nešto previše aktivan, zbog škole/treninga/cura/blablabla, ali uđe se svaki dan 



@Edit - Tema je skladno urađena sada  Hvala svima na podršci.
Offline SAJDER
Avatar
nap
Postova: 895

Najviše sam se razočarao u mage changeve, gdje removaju ffb i stavljaju rng filler frostbolt da resetuje frozen orb. Nije im dosta što su dodali rng shadow dance u legionu, sad su odlučili i mageu da dodaju. Expanzija samo rng dodaje. Malo sam zaintrigiran isto war changevima, napokon ima slam kao base ability, ali u isto vrijeme razočaran colossus smash dodacima, jer je to jedini ability koji su pokušali da promijene. Ima tu još dosta da se najavi i doda.
Offline VendettaBIH
Avatar
l33t
Postova: 934

Tema editovana, Druid / Shaman skladno dodan. 
Na vrh
Odgovori