Pozdrav, dobrodošli na Gamers!

Ovo je najveca balkanska zajednica za ljubitelje igara.

POSTANI GAMER! ili ugasi ovu reklamu :)

Forum Bullet Mobilni uređaji Bullet [G] Mobile app

Offline Brix
luck0r

731 pregleda, 11 odgovora i 4 glasova
Napisano : 24.10.14 u 18:51

https://github.com/AmarKalabic/Gamers.ba-Mobile-app

Da ne pričam puno, ne garantujem da će biti odrađeno kako je planirano (i da će uopšte biti odrađeno) s obzirom na to da sam lično početnik i prvi put dolazim u kontakt sa Android SDK-om, ne izgleda pretjerano teško za sad. Počeli smo raditi danas, odradili smo prvi dio koda koji zapravo određuje osnove aplikacije i pokušava se konektovati na sam sajt. U planu su nam svakako i notifikacije za poruke, citiranja, guestbook i slično, ali to su tek dugoročni planovi i s toga Vam ne možemo reći kada će to biti implementirano.

Svakako da smo voljni prihvatiti svaki oblik pomoći. Prijedloga nam za sad baš i ne treba jer smo i bez istih zatrpani zadacima, ali nam svakako treba još prstića koji znaju kodirati u Javi i imaju barem osnovno poznavanje Android SDK-a... Možete pomoći ili pullom na GitHubu ili apliciranjem u "dev team" putem emaila (napisan na github info dijelu) ili putem poruke na forumu.

Koda za sad nema mnogo, ali svakodnevno ćemo isti nadopunjavati i nadam se uskoro izdati prvu verziju koju ćete moći koristiti.

Molio bih Vas da nas ne zasipate porukama ako one zaista nisu potrebne jer nas to samo usporava u radu (a slobodnog vremena danas malo ko ima).

Imajte na umu da niti ja, niti jovapeba nismo plaćeni za ovo te da ovo radimo dobrovoljno, zato imajte razumijevanja za probeleme na koje budemo nailazili.

Projekat je opensource pod GNU GENERAL PUBLIC licencom.
Više o licenci na linku ispod:

https://github.com/AmarKalabic/Gamers.ba-Mobile-app/blob/master/LICENSE
1# Post editovao Brix datuma 24.10.14 u 18:53:41
Offline Deeda
nap